Vijf redenen om te kiezen voor Bo Cleaning
1. Schoonmaak op maat van de klant
- U krijgt van ons een persoonlijke aanpak en wij maken samen met u een planning om de hinder tot een minimum te beperken
- Onze schoonmaakploeg komt bij u langs op het tijdstip dat voor u het best past.
- Wij bieden een kwalitatieve en professionele schoonmaakservice en houden rekening met de richtlijnen van de klant.
2. Glasheldere communicatie
- Onze zaakvoerder staat rechtstreeks in contact met de klant én met het personeel. Dat biedt het voordeel dat vragen of opmerkingen zonder vertraging worden aangepakt.
- Eén enkele contactpersoon die bovendien van alle reilen en zeilen binnen Bo Cleaning op de hoogte is.
- Geen verrassingen door transparante prijsstelling en praktische afspraken.
3. Flexibele samenwerking
- De eerste 6 maanden werken wij op proef. Gedurende deze periode kan de samenwerking onmiddellijk worden stopgezet.
- Na deze proefperiode geldt een vooropzeg van 3 maanden.
- Tijdens vakanties kan u op eenvoudig verzoek de schoonmaakservice laten onderbreken.
- Een extra of grondige poetsbeurt nodig na renovatie- of herstelwerken, plannen wij graag voor u in.
4. Vast en gemotiveerd personeel
- Bij Bo Cleaning vinden we het belangrijk dat onze mensen tevreden zijn en voldoening halen uit wat ze elke dag doen.
- Een goede opleiding is daarbij onze eerste zorg.
- Wij sturen in de mate van het mogelijke steeds dezelfde schoonmaker(s) naar u toe.
- Idealiter voorzien we een schoonmaakploeg van 2 personen. Zo kan onze service uiterst vlot verlopen, ook bij ziekte of afwezigheid.
5. Expert in kleine en grote schoonmaakwerken
- Onze ploegen gaan dagelijks of wekelijks langs bij grote en kleine bedrijven, kantoren, banken, winkelruimtes, scholen en rusthuizen.
- Zowel bij een groot project, als een kleine taak wordt u door Bo Cleaning even professioneel geholpen.
- Een professionele, no nonsens aanpak die u en uw bedrijf een aanzienlijke tijdsbesparing oplevert.