U krijgt van ons een persoonlijke aanpak en wij maken samen met u een planning om de hinder tot een minimum te beperken
Onze schoonmaakploeg komt bij u langs op het tijdstip dat voor u het best past.
Wij bieden een kwalitatieve en professionele schoonmaakservice en houden rekening met de richtlijnen van de klant.
2. Glasheldere communicatie
Onze zaakvoerder staat rechtstreeks in contact met de klant én met het personeel. Dat biedt het voordeel dat vragen of opmerkingen zonder vertraging worden aangepakt.
Eén enkele contactpersoon die bovendien van alle reilen en zeilen binnen Bo Cleaning op de hoogte is.
Geen verrassingen door transparante prijsstelling en praktische afspraken.
3. Flexibele samenwerking
De eerste 6 maanden werken wij op proef. Gedurende deze periode kan de samenwerking onmiddellijk worden stopgezet.
Na deze proefperiode geldt een vooropzeg van 3 maanden.
Tijdens vakanties kan u op eenvoudig verzoek de schoonmaakservice laten onderbreken.
Een extra of grondige poetsbeurt nodig na renovatie- of herstelwerken, plannen wij graag voor u in.
4. Vast en gemotiveerd personeel
Bij Bo Cleaning vinden we het belangrijk dat onze mensen tevreden zijn en voldoening halen uit wat ze elke dag doen.
Een goede opleiding is daarbij onze eerste zorg.
Wij sturen in de mate van het mogelijke steeds dezelfde schoonmaker(s) naar u toe.
Idealiter voorzien we een schoonmaakploeg van 2 personen. Zo kan onze service uiterst vlot verlopen, ook bij ziekte of afwezigheid.
5. Expert in kleine en grote schoonmaakwerken
Onze ploegen gaan dagelijks of wekelijks langs bij grote en kleine bedrijven, kantoren, banken, winkelruimtes, scholen en rusthuizen.
Zowel bij een groot project, als een kleine taak wordt u door Bo Cleaning even professioneel geholpen.
Een professionele, no nonsens aanpak die u en uw bedrijf een aanzienlijke tijdsbesparing oplevert.
Contacteer ons
Contacteer ons voor meer informatie of een vrijblijvende offerte.